kyselin tas oraakkelilt ajan kuluks XD:

“Hali!”
    
Hyi. Halaaminen on epäterveellistä ja sitä ei missään nimessä pidä harrastaa.

“Oonko mä vähän ihQ”

Et ole.

“Kauanko hieman isompi pieni karvapalloni elää?”
    
Kuinkahan monta kertaa sä aiot oikein toistaa tota samaa?

 

Kauan hieman pienempi pieni karvapalloni elää?”
    
Niin kauan kuin kestää kävellä Helsinkistä Moskovan kautta Istanbuliin

 

“Oonko mä vanha, ja tyhmä jos fanitan puudeleit, hamsui ja hiirii ja mursui?”
    
Kysytkin vielä... vastauksen tiedät ilman sen kertomistakin.

loll

“Onks puudelit fifei?”
    
Enpä usko että on.

¨“Mikä minun nimeni on?”
    
Samu

“Olenko 1-9 v vai 10-14.v”
    
Riippuu tilanteesta, useammin kyllä jälkimmäinen.

“Oonko mä oikeesti tyhmä kun en älyy yhtään mitään mitä mun pitää nyt tehä ku oon rekisteröitynyt deviantarttiin”
    
Älykkyys on elämänkokemuksen eli viisauden soveltamista käytäntöön.

Sä oot mun iskä.”
    
Kukaan ei ole täydellinen, mutta pidäthän tiedon itselläsi etten joudu työttömäksi?

“Onko kukaan ihastunut muhun? kerro totuus! mene paniikkiin jos sanot kyllä”
    
Minä olen ja pysyn. Sinä olet katoavainen.

““Mä meen paniikkiin jos joku tykkää musta, tiiäkkö sä tykkääkö kukaan?””
    
Se jota juuri ajattelit.

loll 8D

 

'“Miten lisään kuvia deviantART'iin?”
    
Ei välttämättä hyvin



 “Miksi sinä välttelet kysymyksiäni etkä vastaa niihin kysymyksiin van toisiin kysymyksiin joita en kysynyt?”
    
Koska sun äit... aivan.
 

“Miksi et taskaan vastannut kysymyksiin joita kysyn sulta vaan niihin kysymyksiin joita en kysynyt. kerro totuus!”
    
Koska päämaja on niin säätänyt.

KERR NYT JO TOTUUS MIKSI VÄLTTELET KYSYMYKSIÄNI TAI TAPAN SINUT”
    
Riippuu tilanteesta, useammin kyllä jälkimmäinen.

“Et vastannut kysymykseeni joten minun on pakko tehdö tämä. *viltää tuon kaulan auki tuolla on aikaa sanoa vielä 1 sana*”
    
Joo joo, mutta voisitko nyt kysyä, oonko rakastunut suhun...

*heräträä tuon henkiin* no kysyn nyt ookko rakastunu muhun”
    
Mitä minä en ole, se ei ole sen arvoistakaan.

Sano vika sanasi! *tappa atuon ja tuolla on aikaa sanoa vika sana sit se kuolee*”
    
Luulet vain, olet siinä iässä.
 

“Minä tapoin sinut juuri, ja nyt sinä olet aave,et voi muuta kuin puhua. mitä sanot minulle ennenkuin menet helvettiin?”
    
Ei mitään.


Olet nyt kuollut,aave mitä ja menet taivaasne kohat mitä haluat sanoa minulle?”
    
Laadukasta musiikkia.